Äntligen

Har haft en helt amazing helg. Helvette vad bra den varit! Lycka att äntligen få känna så. Har sagt det förr men det ger jag blekaste fan i och säger det igen ; mina vänner är världens bästa.

FREDAG: Hängde hos Winrows på kvällen och där var vi massa tjejer som åt middag och firade Alice! Trerätters middag och massa annat gott satt fint vill jag lova. Sen drog de myndiga fylleskallarna ut på krogen och jag & liza (småbarnen themselves) deckade fint i sängen. Så trötta.

LÖRDAG:
Vaknade upp bredvid min älskade bästis. Den känslan. Vi myste framför tvn och gosade lite och sen begav jag mig till kåbo för en långpromenad med farmor och hunden. Vårkänslor! Mot eftermiddagen blev det vårfika med Liza och Emilia, ännu mera vårkänslor! Megamiddag med papi mot kvällen framför älskade solsidan och sedan begav jag mig till Max för lite filmmys med mina små älsklingar!

SÖNDAG:
Har jobbat verkligen HELA dagen. Det var kul, as usual! Efter jobbet kände jag för att ta hand om mig själv lite = bubbelbad och allt som hör till. Fin avslutning på en riktigt bra helg!

trött inslagning....
ännu tröttare hund
min & papis fina middag

Kommentarer
Postat av: LE

Ar det i Skarholmen du haller hus nufortiden gumman? :) Det kanns som att det mesta ar sig likt, men nagot som faktiskt verkar forandras dar hemma ar allas jobb- och branschbyten! Hoppas att allt ar bra med dig vannen! Puss

2011-03-06 @ 23:40:32
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback