Solen i ögonen.

Idag var en sjukt bra dag. För det första så vaknade jag upp bredvid min bästis av att solen sken in genom fönstret. Den lyckan! Vi gjorde mysfrukost och tog plats på balkongen med te. Världens bästa förmiddag. Skolan var inte pest och pina iallafall och jag fick mycket gjort. Drog en subway lunch med min nathalie på bryggan i solen, vårkänslor. Nu kom jag precis hem efter ett stenhårt bodypump pass och en timmes powerwalk på det! Jävlar vad aktiv jag varit idag, är helt uppe i varv av all energi jag bär på! Nu ska jag agera kock och laga thaimat och sedan blir det filmmys. Gymmet kallar imorgonbitti innan skolan. Tungt. Sådärja, ville bara dela med mig av min fina dag. Tack för det. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback