I keep dancing on my own.

Gårdagen var minst sagt händelserik och i stora drag riktigt jävla rolig. Började hos mig med liza & emilia, sen begav vi oss tillsammans med resterande  tio brudar till uppsalas norra trakter på fest! Där var det otroligt blandade människor vilket alltid är nice! Efter ett tag rörde vi på oss till den motsatta stadsdelen och vi fick oss en rejäl springtur vill jag lova, helvette vad pjucksen jobbade! På fest nummer två befann sig vårat närmre umgänge så det var kalas. Somnade bredvid emilia in mot småtimmarna, gos.

Har kommit fram till att jag ALLTID har det som roligast nykter. Jag är så skön alltså. Nej men seriöst, sober is the way to go for me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback