Cause I'm in love with this feeling now

Helt död tjej. Igårkväll blev det italiensk plockmat hos fina Anna med resterande brudar. Sjukt gott och hur mysigt som helst! Lite senare tog vi vårat pick & pack och begav oss till storvreta för att festa vidare. Älskar killarna som var där, mina bebisar allihopa! Har alltid som roligast med mina närmaste vänner. Hehe nej men det var en riktigt lyckad kväll och den här helgen har varit rejält hård. Lite sömn och mycket aktivitet. Meeeeeeen uppskattar dock att ha ett fartfyllt liv, då tänker man inte lika mycket!

Kom precis hem från en rolig jobbdag. Snart ska jag äta sushi som aldrig förr och ikväll lägger jag ALLT plugg på hyllan för att äta massa gott och umgås med familjen. Idag mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback