"to live my life as it's meant to be"

Hey guys! Igår kom max till mig och så åt vi middag tillsammans med massa vuxna lirare. Mamma ska alltid styra största middagarna, vartifrån får hon orken är min fråga. Sen åkte vi iväg till nathalie & annika där kvällen spenderades!

Idag har mitt liv sugit. Har shoppat iallafall, tröstshopping kan vara den bästa shoppingen. En tröja & en kavaj. Tänker inte fota och lägga upp, har gett upp den där jäkla idén med "new in" eller vad det var. Bitterfittan har talat.

Ikväll har jag ett litet dilemma. Först på schemat står det släktmiddag och fira världens skönaste farmor som fyller 70. Sen kommer dilemmat: fest eller bara chilla galet och sova? Riktigt i-lands problem känner jag. Äsch fan måste rycka upp mig lite och tagga till, fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback