nyår 2010/2011

Hej mina vänner. Nyår: Fix, smink och hela fadderuttan hos winrows innan vi begav oss till kylberg för middag med världens bästa brudar. Skagentoast, oxfilé potatisgratäng och ceasarsallad, pannacotta med hallon. Behöver jag säga mer än att jag dog litegrann? Efter en fartfylld och minst sagt rolig middag styrde vi stegen till jesper och killarna 5 minuter bort där vi festade och firade tolvslaget. Lyckligt ögonblick! Tog mig sen hem på något vis och deckade i sängen bredvid killen min. Lite för mycket av det goda? Nja kan disskuteras heheh. Hade ett grymt nyår iallafall med bästa vännerna, all kärlek till er.

vaskade den svarta klassiska nyårsoutfiten i år och körde lila. coolt ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback