längesen

Sämst på att uppdatera, jag vet. Jobbar på det!

Igår: Stockholm med min lilla älskling hela dagen lång. Shopping, lunch och en liten promenad till gamla stan där vi åt middag på en spansk restaurang (tapas!!!!). Svärföräldrarna närvarade under middagen också, trevligt! Sen begav vi oss hem till staden våran. Välbehövd dag!

Idag: Vart på utbildning inför mitt kommande jobbprojekt med liza, ätit chickenkebab och nu befinner jag & L oss hos kylan. Den tjejen fyller 18 idag så vi har myst och ätit lite. Stort grattis till min fina tjej!

Har mycket mycket mycket att skriva om mina vänner. Det kommer, i promise! STAY HERE MEHEH, pusss


liza hälsar, HEJHEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

To cool for school guys, sjalv sitter man har och sliter utan rakning.

Livet ar da inte rattvist!

Arbetsintervjuer och utbildning, det later seriost! Vilket foretag har nu fatt aran att anstalla er? :)

Pussis!

2011-01-06 @ 21:20:19
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback