hang in there

Framtiden. Det är bara ett år kvar till studenten och tiden går alldeles för fort. Snart står min klass där och kastar hattar, sjunger och gråter. Jag blir lite fundersam över människor som redan nu panikslaget hetsar över vad dem ska ta vägen efter studenten, vänta och se bara! Själv har jag no fucking idea vad jag vill göra med mitt liv. Och inte gör väl det något? En sak vet jag dock, klarar jag gymnasiet så klarar jag allt. Det gäller att kämpa nu in i det sista för min framtid tog sina första steg samma dag jag började på JENSEN. Såååå mina vänner, ikväll ska jag njuta av ett MVG på min uppsats och plugga. You know why? För jag vill komma någonstans här i livet. och min motivation och viljestyrka ska ta mig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback