Livet

Hej finisar. Är inte överdivet speedad på att blogga måste jag erkänna men vi kör ändå. Igår hade jag en mysdag med min Nathalie och mot kvällen grillade vi hos Winrows med Emilia & Liza. Satt ute länge och åt, snackade och lyssnade på musik. Sjukt bra kväll med mina älsklingstjejer. Senare anslöt sig lite mer folk och det hela omvandlades till ett förkrök och sedan drog dem sig ut på krogen. Jag och Millan fortsatte kvällen på min balkong för lite mer efterlängtat snack och mys. Gosigosigos. Hehe.

Idag har jag slukat grill-lunch med Ebba Max & Lisa. Hotdogs for life. Eftermiddagen spenderade jag i tingsrätten och det var fruktansvärt jobbigt. Nu ska jag möta upp lilla gänget igen men först ska jag och Liza sänka en pizza. Fan så gott. LATER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände på tingsrätten?

2011-04-22 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback