Du tog mitt inre ifrån mig

Blickar uppåt och framåt istället för nedåt och tillbaka. Vill aldrig mer gå tillbaka till mitt förflutna och beblanda mig med dem människorna som rent ut sagt förstörde mig som individ. Never again. Det finns en anledning till varför saker och ting skedde och det ligger en mening bakom det. Det är därför man aldrig ska gå tillbaka till något som fick en att må dåligt - för samma historia och samma sår rivs lätt upp.

Har inga förväntningar på livet idag och det är så in i helvette skönt. Gör precis vad jag vill och jag skapar mina egna regler. Citerar min kära vän Emma "Man ska se möjligheterna istället för problemen". Så sant. Och jag blickar bara framåt mot nya utmaningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback