Dance like no ones watching, sing like no ones listening and dream like no ones holding you back.

Whoaaaa. Jobbig torsdag. Inte nog med att jag kom i säng alldeles för sent igår så var man tvungen att gå upp i ottan för att ta sig till skolan. Vilka jävla krigare man är. Lång skoldag och feminine vibe & discodans med klassen som avslutning. Älska tjejklasser. Hann även med ett poweryoga pass med Erika. Väldigt blandade första intryck måste jag säga, i början dog jag av ansträngning och i slutet somnade jag. Alltid kul att prova något nytt men inte min grej kanske!

Tog även farväl av min bästis nyss som styr kosan mot kanarieöarna imorgon och jag tar mitt pick och pack och flyr till london om en vecka vilket resulterar i att vi blir utan varandra i två veckor. Kommer bli tufft. Nejdå men I'm going to miss her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback