arg arg arg

ÄR SÅ FÖRBANNAAAAAAAAAAAAAAD HELVETTEEEEEEEEEEES FAAAAAAN. okej. lugna dig nu. nej måste bara få utlopp för min ilska. mycket tjat om knät hit och dit i bloggen, MEN I DON'T GIVE A SHIT RIGHT NOW. herregud.

Idag var jag på "knäkoll" som man tydligen ska gå på innan operationen. Jag slet av korsbandet för ETT JÄVLA ÅR SEDAN. Huuuuuur, jag undrar bara, huuuuuuuuuur kan proffisionella läkare INTE se att ett korsband är av??? Det har tagit dom jävlarna ett år att inse att det faktiskt är trasigt. Jag har till och med gjort en titthålsoperation för att "dom inte riktigt var säkra" på hur det låg till. Är dom efterblivna kan man ju undra.

Om korsbandet upptäckts DIREKT när jag skadade mig (11 oktober 2009) så hade jag vart bra idag. Helt återställd. Jag hade kunnat spela den här innebandysäsongen. Jag hade kunnat åka skidor nu till våren. Kommer jag kunna det nu???? SVAR NEJ.

MEN neeeeeeeeeej så bra har man det inte. Har mått så extremt dåligt över den här skiten i ett år nu, och att veta att jag kunde ha varit bra vid det här laget gör så ont att veta. Nu missar jag massvis med roliga grejer plus en hel innebandysäsong bara för att dom inte upptäckte felet i mitt knä på en gång.

Min slutsats är alltså, Uppsalas sjukvård är ett skämt. Skrattretande. Fyfan.

Oj, känner att detta blev en väldigt aggressiv text. I'm sorry.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback