I just wanna let it go for a while

Okey... last night. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Tacos middag och förfest med as sköna brudar hos liza. Jag och kryckorna körde självklart nyktert!

Jag vet att jag sa att det skulle bli en lugn kväll för mig, men det kunde jag ju fetglömma haha. Så vi åkte till en fest där det var proppfullt med människor. Det bara kryllade, folk från alla håll och kanter. Lite jobbigt läge där för kryckmongot men jag kom hem levande iallafall. Älskar blandingen på människorna som var där, as nice. Men det blev lite för mycket till slut så då blev det en fartfylld bussresa hem och direkt i säng tillsammans med ben & jerry hihi!

Nu; Remember me och breakfast. GOODBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback