/

jag hatar mitt knä. spyr på det ärligt talat, blir så frustrerad. vet ni vad? nu har tjejen en skada på minisken. underbart. min sjukgymnast säger att vi ska försöka "träna" bort skadan men om det inte går blir det en ny operation om ca 6 månader. Jag var tydligen alldeles för svag i baklåret också, dom har ju tagit två muskel senor därifrån när läkarna gjorde mitt nya korsband. I nuläget är det meningen att jag ska kunna dra en vikt på 20 kg med min ena baklår- vet ni vad jag knappt knappt knappt klarar av? 9 jävla kilo. just nu skulle jag bara vilja hugga av benjäkeln och hoppa på den tills den är så trasig den kan bli och sen kasta den i sjön. That's how i feel right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback