det är inte lätt när det är svårt

Tror nog jag frös ihjäl lite idag. Kändes så. Nu är jag tinad igen efter ett bad, annars hade det gått illa. Tack gud för badkar. Borde förbereda mig mentalt för nationella 8 imorgonbitti. Måste medge att jag inte är alltför peppad. Har fixat smoothie frukt och läkerol så det ska väl gå fint.

Allt som är jobbigt just nu:

1. Skolarbetena, måste börja plugga innan de är försent.
2. Kylan, det är svinkallt ute och jag orkar inte att december inte ens börjat.
3. Jag har tappat bort mina älskade vantar.
4. Kan inte träna sjukgymnastik för jag är sjuk
5. Jag är sjuk. Hör ihop med punkt 4.
6. Har jätteont i en tand så jag knappt kan äta.
7. Ska till tandläkaren imorgon och kolla tandjäveln.
8. Ett avsnitt av OTH slutade funka precis när det var som mest spännande. Kan ej kolla klart.
9. Måste färga håret, orkar inte fixa färg och ta tag i det.
10. Har ingen mobilladdare så jag måste sno brorsans vilket inte är uppskattat.
11. Elementet på mitt rum är trasigt så ibland är det skitkallt och ibland as varmt.
12. Mitt värmeskydd till håret läckte ut i väskan idag.
13. Måste skaffa mig ett jobb, funkar inte med lite småjobb då och då.
14. Mobilen börjar lägga av, svik mig inte nu snälla bettan.
15. Har ingen jävla mössa. Måste köpa imorgon annars fryser jag nog ihjäl på riktigt.

SÅDÄRJAAAAA, klag tjejen har varit igång igen. Nu ska jag fixa alla dessa saker så kanske man kan le igen. HEJDÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback