I can still recall our last summer, memories that remain.

Det slog mig precis att förra sommaren var den sista sommarn då jag verkligen var barn. Jag hade inte fyllt 16 så fick barnbidraget hela sommaren så ekonomin var inget problem. Visst jobbade jag lite också och tjänade några tusenlappar men det var bara för de var kul.

Förra sommaren hann jag med så galet mycket. Gotland med både annika & nathalie, göteborg med jullan, seglade i skärgården, drog till sommarstället, norge med annika, tältade&campade med vänner och verkligen bara l e v d e. Inga åtaganden eller måsten.

Den här sommaren ska jag knega järnet av mig är det tänkt. Drar först till spanien med familjen + en familj till i 10 dagar. Därefter drar jag direkt ner till gotland och jobbar i två veckor, åker tillbaka till fastlandet för att dra en vecka till grekland med liza & nathalie, åker hem och raka vägen tillbaka till gotland för att fortsätta jobba resterande del av sommaren. Har världens skönaste jobb där nere så jag klagar absolut inte, i love it. Men det är själva känslan av att inte vara barn längre.

Alltså, två underbara utlandsresor och jobb kommer fylla min sommar.
Det gick fort minsann, nu va man nästan vuxen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med på gotland? :)

2010-05-13 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback