Det kan va så förjävligt och det kan va så bra

I morse vankades det volleyboll med klassen. Solen stekte och det var förjävla roligt. Den första fysiska aktiviteten jag gör med mitt onda knä efter operationen, it felt good. Imorgon åker stygnen bort by the way!

Sen hade jag och erika en mysdag med massa sol, god mat, musik och snack på min balkong. Fina tjej. Vi drog oss sedan mot skolan som började halv ett. Allt jag säger är VARMT. Man svettas ju ihjäl, vet inte vart jag ska ta vägen. Idag solade vi mest.

Eftermiddagen spenderades även den ute i solen med farmor & lillhunden. Kärlek. Sen grillat till middag med bror min. Även det i solen - mycket sol idag må jag säga.

Fan vad intressant hörrni, min lilla dag här i uppsala som 16 åring. Hoppas ni antecknar hehe.

Jag brukar i princip aldrig skriva om mina dagar, men den här dagen var varit grym så den vill jag komma ihåg faktiskt. Bra då.

mys lunch by erkan & me




Kommentarer
Postat av: Sheila

Vad gott det ser ut :) Men idag är det väl varmt här i Uppsala!? ;P



Ha det fint!

2010-05-21 @ 14:03:19
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: niklas

fyfan va gooooooott

2010-05-25 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback