Du finns i våra tankar, min älskade vän

Jennifer Lindström. Det blir helt tomt i mig när jag sitter här och ska skriva om dig. Orden fastnar i mitt huvud för det finns så mycket att berätta, men jag kan inte sätta ord på det. Tack för att du gjorde mig till en bättre människa, tack för att du hade kraften att orka för mig även fast du gick igenom jobbiga saker själv. Du har alltid varit omtänksam och prioriterat andra före dig själv. Sommaren 2008 kommer bli svår att glömma, våran sommar min älskling. Bästa vänner på den tiden. Fyra år fick jag med dig, och jag är tacksam för varje sekund vi spenderat tillsammans.

Jag kommer ALLTID att älska dig jennifer, du finns med mig. Förlåt för jag inte kunde rädda dig. Minneslunden är det närmaste jag kan komma dig nu och senaste dygnet har jag varit där tre gånger. För att du inte ska vara ensam. Jag kommer aldrig glömma dig.

* 22 mars 1993 - 22 juni 2010 *


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback