TWILIGHT FAN EVENT

Twilight is my drug. Jag älskar det, det bästa som gjorts utan tvekan. Och idag, just idag, gick jag och mamma på bio och såg sex and the city. Är på bra humör som jag ganska sällan är. Helt plötsligt kommer det in en tjej som jobbar där och säger "nu ska vi lotta ut två biljetter till twilight fan event lalalalal". Twilight fan event är ett event när twilight stjärnorna kommer till sverige (hovet, stockholm) och visar upp sig och massa kul ska hända. Tjejen säger ett stolsnummer som vunnit dessa två biljetter. Nummer 36. VILKET STOLSNUMMER TROR NI VAR MITT? Jo mina damer och herrar, trettio fucking sex.

Oj vad bra tänker ni. Gud vad kul, hon vann! Jag ska tala om för er att när jag insåg att jag vunnit blev jag så glad att jag trodde jag skulle dö. JAG VANN! Jag vinner aldrig någonting. Lycka.

Meeeeeen
... lyckan övergick snabbt till tårar. Jag kollar på biljetten och inser att det är den 21 juni. Min hjärna kopplar inte först, tror inte att det är sant. Jag är i spanien den 21 juni. INTE HEMMA. Jag kan inte gå på mitt livs event som jag dessutom VUNNIT biljetter till.

Alltså, jag är just nu så jävla ledsen för att gud ALLTID går emot mig. Må jag ha gjort dåliga saker i mitt liv och nu får jag mitt straff. Helvettes fan. Nu ska jag gå och dö lite. Hejdå.

Så, om det är någon som vill köpa två biljetter till twilight fan event den 21 juni, båda biljetterna för 500, är det bara att maila eller kommentera inlägget.

Mail: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback