SVAREN

Jahaja, tack för alla frågor hörrni! Ta mina svar med en nypa salt, det blir nog bäst så... let's go

Postat av: emma

vad går du för gymnasium och vad tycker du om de? beskriv

Svar: Jag går på jensen gymnasium uppsala, vilket i mina ögon är den bästa skolan. Utan tvekan! Vi har grymma lärare, fina lokaler, bra scheman och roliga kurser. Jag kunde inte gjort ett bättre val, så tänk på det nu alla 95or som ska välja!


Postat av: Nyfiken

Tycker du det är kul att gå på lammfester?:) Och av ren nyfikenhet undrar jag om det var så du träffade H:)

Svar: Nääääämen.... hahaha dog när jag såg den här frågan, för rolig. Ja, men det tycker jag nog är väldigt roligt! Nej det var det inte!

Postat av: x

vad gjorde du i somras, asså sommar 2010??

Svar: Först så var jag i spanien med min familj & våra familjekompisar, sen åkte jag till gotland med emilia nathalie & annika och levde livet vill jag lova, vi bodde själva i en villa som min familj äger. Åkte sedan tillbaka till fastlandet för att bege mig till grekland med liza. En av de bästa resorna i mitt liv var det, hur jävla kul som helst! Sen åkte jag tillbaka till gotland och jobbade resten av sommaren..... Kolla i arkivet om du vill veta mer!

Postat av: Anonym

Tycker du om att kliva eller? Verkar så...

Svar: HEJ EMMA KYLBERG!!!!!!! ja jag älskar att kliva, det vet du



Postat av: Elin Lundin

Om du fick vara vem som helst och göra vad som helst i en dag, vad och vem skulle det vara? :)

Svar: Tack för den bästa frågan luttan, du har huvudet på skaft du! Jävligt svår fråga dock... Jag skulle nog vilja vara Bill Gates och känna hur det känns att vara rikast i världen.. eller så skulle jag vilja vara kille för en dag och göra allt roligt killar gör hähä

Postat av: -

Om du fick välja tre stycken i din klass vilka tycker du är snyggast?

Svar: Ojojojoj, tricky question. Alla b-rudar i min klass är ju galet snygga så det är nästan omöjligt att välja... Jag måste nog ändå säga Amanda Corell, Anna Fornvall och Ebba Gustavsson Hedstad!


Postat av: liza

kan du bajsa? alltså på riktigt.

Svar: Liza du är sååååååååååå mogen hahahah orkar inte. NEJ DET KAN JAG INTE OK????



Postat av: Anonym

varför blir du alltid så full på fester, du spårar ju hela tiden?

Svar: Hahaha, det här var en rolig fråga. Idag dricker jag i princip aldrig, bara vid speciella tillfällen och det är av flera anledningar. Men kanske blir jag för full för jag inte har någon uppfattning om hur mycket jag tål haha.. jag ser inget negativt med att spåra, man lever bara en gång SÅ HA KUL FÖR FAN ERA TORRBOLLAR!



Postat av:

Har du några beroenden?

Svar: Japp, det har jag! Roligt svar va hehe?

Postat av:

riktig lammjägare? har du inga fester i din egen ålder längre? ;)


Svar: Är det dåligt att vara lammjägare? Nänä. Och jag väljer inte fester efter om det är yngre eller om det är äldre folk där, jag vill umgås med dom jag tycker om! Jo det finns absolut fester i min ålder, ETT ÅR ÄLDRE? Är det så stor skillnad verkligen? Fast sanningen är att så som 94orna festar nu festade vi 93or för ett år sedan, så vi överlåter styrandet till er. Vi har haft våra glansdagar och går nu i pension. Börjar köra igen när vi blir 18. Festlig fråga!



Postat av: Lisa E

Vem är H? Jag känner mig som en ouppdaterad yngling här borta, haha!

Svar: Hey stranger from Texas! I miss you... H står för Hannes vilket jag också tidigare nämnt hehe.

Postat av: Elin Lundin

Lammkött it is! Va är det folk har svårt att förstå??

Svar: SKÖN BRUD, exakt så skare va!


Postat av: sara

jobbade du något i somras? isånafall med vad?

Svar: Jag jobbade som sagt på Gotland på ett hotell, städade & diskade. Det var jättekul och jag träffade underbara människor. Men ska inte ljuga, det var ett riktigt slitjobb...


Postat av: sara

har du några dåliga vanor? isf vad?

Svar: Om jag har! Haha jag är sämst. Knäcker ryggen, nacken, fingrarna och tårna. Måste alltid äta upp allt på tallriken, spelar ingen roll hur jävla mätt jag är...

Postat av:

hur lärde du känna lisa sundlöf som går i 3an på vår skola? berätta

Svar: Creapy.... Nejmen lisa är en vän till min bästis storasyster, alltså lizas syster alice. Vi lärde känna varandra genom the winrow sisters och våran resa till grekland. Hon gjorde sönder mina solbrillor och det var kärlek vid första ögonkastet!


Kommentarer
Postat av: wowJocke

Det här kan vara den tröttaste bloggen jag någonsin läst. Och att du spårar på fester?.. Ett jävla skämt. Du leker full. Fjortis så att säga. Grattis till uppmärksamheten du inte kan få, när du är nykter. Tragiskt, Tack och Hej levepastej.

2010-12-02 @ 12:02:37
Postat av: matilda

SV:



Hej. För det första, ingen tvingar dig att läsa, du har själv klickat in dig här. Vad roligt att du vet så mycket om mig, alltid roligt att folk bryr sig också. Eftersom du känner mig så bra borde du därför också veta att jag väldigt sällan dricker, drack inte en enda gång under sommarlovet t.ex. Uppmärksamhet är det sista jag strävar efter, vilket du då också borde veta EFTERSOM DU VERKAR KÄNNA MIG SÅ JÄVLA BRA. Snälla, var inte så omogen och kommentera anonymt - har du en åsikt kan du lika gärna säga det personligen till mig. THANK YOU

2010-12-02 @ 17:53:42
URL: http://mgradin.blogg.se/
Postat av: LE

Hey, I'm not a stranger buddy!

Jag förstod att H stod för Hannes (för det har jag läst tidigare), men jag vete katten vem denne lille pojk är? Din blogg är stundvis som en lång gåta som har en röd tråd av ledtrådar. Haha.

I miss yoou pal!

2010-12-04 @ 06:21:09
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback