bithday child (sex)

Oj, har en del att ta igen här känner jag. I lördags begav vi oss ut till landet för att festa. Väldigt blandat folk, fina som fula, snälla som dumma. Saknade människor dök upp också vilket lyfte stämningen. Vi drog hem hyfsat tidigt och under tågresan hem slog klockan 00.00 vilket betyder att det blev söndag = MY BIRTHDAY. Fick massa pussar och kramar av mina underbara vänner wiho!

Dagen efter fick jag frukost och massa presenter på sängen av mamma & bror, senare under dagen kom släkten, liza & natta. Mysigt! Till middagen kom det familjekompisar för att fira mig. Hade en grym födelsedag, 17 barre nu då.. bara ett år kvar!


förra året på min födelsedag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback