valborg and some more

inte haft tid för bloggen de senaste dagarna känner jag .. menmen , här kommer lite uppdatering :)

onsdag : skola bestående av en film och en mattelektion, värd dag? senare innebandyträning med fbc. kvällen spenderades hos nathalie med skönt folk, singstar, god mat och bara chill helt enkelt :D

torsdag : vaaaalborg ju! orkar verkligen inte gå igenom hela dagen HAHA aldrig, för mycket.. men iallafall så var jag med mina brudar större delen av dagen, förfest hos neda och liten efterfest hos manfred. sjukt värd valborg för min del alltså! dock vissa händelser jag skulle vilja glömma, men that's life :)


Kommentarer
Postat av: agnes

älskling behöver ni snacka ? jag har ingen mobil så om vi behöver kan vi ta i skolan `? <3

2009-05-02 @ 17:02:52
URL: http://agnesgyllensvaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback