lördag . tråkigt inlägg, men vad gör man? (:

hola amigos :) kom precis hem från en skön kväll beståendes av först grill at my place med bästis, sen vidare för mer grill i svartbäcken med alla . kan ju bara säga att mission va på g all the tiiiiiime :D meganice! sen bangade jag och annika på poolparty i knivsta och badade istället jacuzzi hos några andra vilket var helt sjukt värt :D

nu till dagen.. min varmaaaaa sköna sommardag spenderades med wahlund & annika, sola och bada hela dagen verkligen. värt att jag är hyffsat brun nu iaf ;D .

hur skönt som helst att jag har gjort allt som behövs göras i skolan nu. bara ett prov på måndag, sen är det goodbye pluggning :D nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt för jag & annika ska till grönalund , dundeeer :D bilder från min helg kommer puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback