årets första dopp blev i .. fyrisån!

jag, adam, isabel, annika & manfred satt på några rör ( tänk bro typ ) över fyrisån och tog det lugnt. lugnet avbröts dock ganska plötsligt av att annika ( såklart , vem annars liksom? ) tappar i manfreds moppenycklar i ån. inte okej på något sätt och vis! det hela slutade med att jag, manfred & annika badade och dök i fyrisåns svinkalla äckliga kissvatten bland alla grodor, ormar & fiskar för att förgäves försöka få upp nycklarna. kan ju bara förövrigt meddela att det är typ 10 meter djupt där! utan överdrift.. tror ni vi fick upp nycklarna? nej . men, det var ett minne jag seeeent kommer glömma haha!

ska snart bege mig till annika för att spendera natten där,
mysigt like always! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback