vad ger äckelgubbar rätten?

okej , nu ska jag verkligen försöka formulera mig på ett bra sätt. jag är så jävla förbannad. eller nej, fel ord, jag är helt flippad. ledsen, sur och rädd. kvällen till ära skulle jag och min kära vän negar på bio " i taket lyser stjärnorna" återkommet om filmen sen. iallafall, efter bion när vi står i väntan på bussen kommer det tre äckliga feta aspackade gubbar i 50 års åldern och ställer sig vid oss. dom börjar prata med oss på engelska och pekar på våra rumpor osv . SÅ SJUKT JÄVLA ÄCKLIGT!

sen går en av dom alldeles för nära, så nära att känslorna går från obehagligt till rädd , kanske lite mindre än en meter ifrån och skriker ; buh , eller ngt liknande som om han ville skrämma oss OCH SEN BÖRJAR HAN SPRINGA MOT OSS . då flippar jag ut totalt , skriker värsta och grinar skitmycket . jag hatar verkligen sånt där , äckliga pedofil gubbar är min största fobi. som tur var dök det upp lite trogna killkompisar till mig som vi stod med ett tag , tack .
 
jag undrar , vad ger dom där äckliga patetiska gubbarna rätten att skrämma oss och " jaga" oss? visst, han backade tillbaka sen och dom höll sig undan. men det stör mig att vi tjejer alltid ska behöva vara rädda för att bli antastade och jagade av äckliga gubbar. det är respektlöst, och jag skiter fullständigt i att dom hade druckit, spelar verkligen ingen roll. hade jag inte haft negar med mig vet jag inte vad jag hade gjort ärligt talat. jag syftar inte bara på händelsen ikväll utan överhuvudtaget. varför ska vi behöva känna oss tvingade till att gå på upplysta gator med mycket folk på istället för en snabbare skogsväg? det är fel .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooomg fyfan va äckligt!!

2009-03-14 @ 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback