no rubrik mannennnn

helluu bloggen :) idag var livet inte alls på topp när jag vaknade. men jag pallrade mig så plikttroget iväg till skolan ändå. min tanke var att gå hem innan lunch men det ryktades ju om att det skulle serveras pannkakor, så jag stannade. jag helt seriöst levde för dom där " pannkakorna" fram till lunch, då jag inser att det inte alls var pannkakor till lunch. för dom var slut. istället var det.. potatisbullar. gulligt! då kändes det rätt så ovärt att gå hem eftersom jag bara hade två lektioner kvar. så jag stannade, och var sur resten av dagen.

tacka vet jag nathalie . efter en lång och sur skoldag traskade vi hem till henne för att invänta innibandi träningen, muuums. utanför hennes hus hittade natta en äcklig liten fågelunge som inte kunde flyga. såklaaaaart tycker hon den är jättesöt och tar in den i huset! hon döpte den till hilmer haha , den va jätte tam :o , sen släppte hon ut den pga min lilla fågelfobi och för att den helt plötsligt kunde flyga :D

iallafall så hade jag och min älskling lite våffelmiddag innan innebandyn, mysigt. tråkig träning dock , sånt gillar vi inte. märkte nyss att det här inlägget var sjukt tråkigt , ååååh palla skitsamma. bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

finaaaaa

2009-03-12 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback