torsdag

två ord ; depri dag..  tur att jag har min lilla solstråle annika iallafall! hon är för fin hon alltså :D jag känner verkligen att jag just nu sköter skolan precis över marginalen godkänd. har verkligen inte tid! inte helt okej.  jag hatar torsdager, längsta dagen . man bara biter ihop och försöker klara av den skitdagen. men vadå , min kära klass har ju ändå skolans skönaste schema! så vem är jag att klaga egentligen? :o 

innibandimatch hade jag idag oxå . i storvreta, eller närmare bestämt vattholma . vinst med 3-1 . det satt skönt kan jag ju bara säga! inte långt kvar till örebrocupen nu heller , sooooom jag längtar :'D

och så var det helg igen . vi närmar oss påsklovet people! hang on there .. den här helgen ska bli lika bra som den förra , det kan du slå dig i backen på haha! speciellt jag och emma dårå som ska åka backar i kungsberget .

puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback