tillbakablick & framåtsökande

för 10 år sedan var jag fem år och livet lekte. inge bekymmer och inte åtaganden. man levde helt enkelt!
för 2 år sedan började jag sjuan i tunabergskolan. skaffade mig nya vänner och bröt banden med andra.
för 3 månader sedan firade jag världens bästa nyår med mina underbara vänner, livs! nytt år ny start, somsagt.
igår gjorde jag ett val som kommer att påverka mig hela mitt liv. säger inget , ångrar inget.
just nu anser jag mig själv väldigt lycklig. jag lever ett bra liv, klart det alltid är något som saknas men det är en självklarhet.
om ett år går jag vårterminen i första ring på en skola här i uppsala. jag har förhoppningsvis längre hår och har fortfarande kvar några av mina riktiga vänner.
om tio år är jag 25. jag jobbar i stockholm inom tv eller tidning, och om lyckan är med mig har jag kanske hittat kärleken. det blir till att ta reda på.

:)



på tal om inget alls, här är en nära vän till mig vid namn emma smith som sjunger. är hon inte braaaaa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback