till alla åttor och sjuor ..

alla ni som går i sjuan & åttan ; NJUT! ärligt jag menar det .. jag tyckte åttan var pain, det var ganska mycket prov och så inför första betyget men nian är helt otrolig! ni kanske längtar till att gå sista året och så, och visst, det är skönt att slippa grundskolan sen men med tanke på hur mycket prov och läxor och muntliga framträdanden och inlämningsuppgifter OCH nationellaproven jag har just nu , no kidding allt på samma gång, så kommer nian ändå alltid vara värst. 

om man nu skulle ha tur och händelsevis ha en provfri vecka, fest! då kan man leva igen. fast bara lite, eftersom läxorna ändå alltid hänger på hem. lärarna bara öser på med uppgifter! det är inte det att jag inte inser att man måste ha kunskapsprövningar, för det är en självklarhet , MEN MÅSTE ALLT VARA PÅ SAMMA GÅNG ?! det är bara för hemskt! tur att jag trivs i min underbara klass dock, annars vet jag inte vad jag hade gjort.. nian suger, kortfattat. och den som sa att nian var latch , buuullshit!

så till alla er som lider av sjuan & åttans påfrestningar ; vänta ni bara ..

nej vet ni vad? nu ska jag plugga . ganska så oväntat.. not .

Kommentarer
Postat av: bimsi

Skit bra skrivet, det ända jag kan göra är att hålla med helt och hållet !!!

2009-04-02 @ 21:55:00
Postat av: Anonym

tack gumman! och jaaaaaa

2009-04-05 @ 17:11:36
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback