söndag

hade en awesome lördag i kungsberget med emma . där blev det åka av , tro mig! speciellt i skogen , man va inte så kaxig när man väl kommit ut ur skogsrundorna med barr i hela käften och snö innanför kläderna. men det var kul , bigtime!

lördagskvällen till ära var det ju melodifestivalen , andra chansen. kvällen spenderades med skönt folk och vi satt och skrattade åt caroline af ugglas när hon fick sitt väntade utbrott. det var nice, chill kväll :D slutade med att jag och annika somnade på manfreds golv medans dom andra så skönt fick plats i sängen. jag gick hem och sov ( tur att jag bor nära annars hade jag inte orkat resa mig från hans " sköna" golv ) och nu i efterhand känns det som ett mycket smart val :'D

och alla hatar vi söndagar.  som att jag inte slitit nog med fysiken förra veckan är det nu dags för ett nytt prov, idrott&hälsa på onsdag. 60 sidor ungefär! inte härligt, inte okej. måste bara hålla ut den här äckliga veckan , sen sticker jag till vemdalen and living the dream!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback