så kan det gå :)

igår fick gottsunda stryk av oss med 2-0 , så ikväll spelas det semifinal :D mycket bra match. kändes minst sagt skönt alltså. förresten spelade evelina sjuuuukt bra! 

gårdagskvällen spenderades först hemma hos annika och sen med massa skönt folk hos larsson. nice kväll, dock lite synd att bim förstörde musiken typ klockan.. 9 ;D och liiite synd oxå att jag & annika blev bannlysta från sängen pga av dräll . så kan det gå ibland!

nu ska jag fixa mig och sen möta upp natta på stan , pusssss


Kommentarer
Postat av: bimsi

varför håller du på ? :/ det var inte ens jag som förstörde musiken, filip hittade felet och jag hade inget att göra med de.

2009-03-28 @ 14:14:29
Postat av: evelina

tack matilda, du var grym ! <3

2009-03-30 @ 17:06:57
URL: http://ealexanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback