örebro <3 mig

och så var man hemma, ännu en gång. det har blivit mycket farande utanför uppsala för mig de senaste dagarna alltså! örebro är dunder, där ska jag bo någon gång i livet. jag ska ju även bo i malmö, stockholm, göteborg, new york & los angeles :D så jag antar att det är bäst att jag vänjer mig vid detta farande. framtiden är ju aldrig huggen i sten .

nu över till lite dåtid. gårdagen , jag och julia lagade middag samtidigt som vi taggade till med partymusik. senare drog vi på en skitrolig fest, dansade sönder oss och jag hann decka innan klockan elva. det var ju något nytt! fast jag kom igång igen senare :D vid halv två ungefär stupade vi i säng med ömma fötter. det var en myyyyycket värd vistelse faktiskt!

idag har jag tagit mig hem från örebro , nu ska jag duscha och fixa mig för att käka middag med annikas familj, och tjejen själv såklart, och sen sova där. saknat min bästis i helgen!

puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyyyyggo

2009-03-22 @ 14:35:15
Postat av: Julia Forssell (;

tack för helgen hjärtat <3

2009-03-22 @ 18:26:29
URL: http://juliaforssells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback