mina åsikter

desperate houswives har verkligen tappat glöden i mina ögon. jag anser mig själv som ett tvseriefreak så jag kan uttala mig i det hära för jag har faktan. jag har alla säsonger hemma, jag kan det utan och innan. den säsongen som sänds nu är lite för hemsk , det händer för mycket oönskade saker och som har ju hoppat fram fem år i tiden bara sådär. inget är som det ska och man sitter bara och väntar på " det hemska" som kommer hända så småningom.

förut satt jag så glatt och skrattade åt Brees perfektionist-tänkande, och åt den slampiga Edie som byter kille lika ofta som hon byter underkläder. Gabrielle med sina humörsväningar och tokiga påhitt kunde göra min kväll. Susan som alltid gör allting fel och råkar ut för olyckshändelser, och åt Lynette som kämpar med sina bråkiga småbarn som alltid busar. det är känslan jag saknar, längtan att se programmet som sänds klockan 21 på tisdagar. ge mig tillbaka det riktiga DH!




Kommentarer
Postat av: emmalundin

jag måste säga att jag håller med dig!

men det är fortfarande ett av världens bästa program :D<3

2009-03-11 @ 17:23:41
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa det såklart, inget snack om saken men jag vill att mike & susan ska va tillsammans och allt ska va bra :( ingen jävla dave som ska döda alla! pusss

2009-03-11 @ 17:32:19
Postat av: julia forssell

hej sötnos!

Vill du komma till mig till discot det blir 20-22 mars?

Pusssssss

2009-03-11 @ 18:50:02
URL: http://juliaforssells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback