lördag-söndag uppdate

dagens problem var ju att jag hade två festligheter jag ville gå på mot kvällen, och jag kunde verkligen inte bestämma mig! så det slutade med att jag gick på båda :D ett mycket värt beslut , muy bueno :D

en väldigt bra start på dagen fick jag och mitt kära lag med en vinst mot alunda. dock missnöjd med min egen insats, men det är inget att göra något åt nu. nu till kvällen , det började med att jag, negar, zoe, sofia & lite mer eriksbergbrudar va på bring down the beat, en fest i musikenshus. det va uppträdanden för hela slanten och roligt folk. faktiskt va det nice :D lite senare på kvällen mötte jag och sofia upp kerstin, lina, isabelle & stephanie för att gå till den omtalade greeeeeeeeekfesten! hahah, en fest i grekiska nationen. lite lamt i början om jag får säga det själv, men sen blev det drag! det gillar vi .

nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. gårdagen bjöd nämligen på en saftig träningsverk. kan va från matchen, men kan också va från allt dansade i klackskor. only god knows!


Kommentarer
Postat av: Anonym

duunder kväll

2009-03-01 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback