friday i'm in love

fredag till min stora glädje,  och att det är studiedag försämrar ju inte saken. idag sov jag ut lääänge, och har sedan bara gått på en promenad med en vän & plöjt igenom one tree hill säsong sex. mucho bra!

senare på kvällen var det dans för min & annikas del, den här veckan var koreografin klart roligare, det gillar vi verkligen. sen spurtade jag hem och fixade mig för att äta indisk buffe med laget. ett ord ; värt..

efter  den goda middagen gick jsg & nathalie hem till henne och här ska jag spendera kvällen med en bunt filmer, godis & cola ( <3333 ).

imorgon gott folk, åker jag till örebro! för er ovetande älskar jag örebro, det är som mitt andra hem. nu ska jag återgå till min älskling natta och filmen, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback