balen, avslutningen & nu sommarlov

balen var skitbra . god mat, trevligt sällskap & dansgolvet var på g! bara synd att DJ'n inte spelade det absolut bästa, men det funkade ju ändå. otroligt lyckad balupplevelse iaf :]

avslutningen dagen efter. jag slutade nian, efter 9 år i grundskolan tog det slut. det var enormt jobbigt, mycket tårar. vi som uppträdde på scenen och sjöng storgrinade mellan refrängerna. åh gud vad jag kommer sakna klassen & lärarna. efter den tårfyllda avslutningen åkte vi alla tjejer & killar från klasserna ner på stan och åt lunch på little italy.

för att kortfatta avslutningskvällen ; restaurangmiddag med mami, annikas mami och annika. sen vidare till nathalie för att umgås med alla , kvällen fortsatte sedan med lite party i bälinge och sen for jag hem till nathalie och sov. skratt, tårar, dans, sång & taggade folk. i stort sett en dunder kväll :D

imorgon åker jag till gotland med min lilla älskling nathalie, jag ska vara där i tre veckor  & hon i en . kommer nog inte blogga så mycket , men we'll see . puss

lite bilder, dom flesta tagna av emmalundin .

jag och annika innan balen


dansgolvet



när vi sjöng hallelujah , tårar..

älskade älskade klassen <3


jag, negar & annika


rebeccus & jag på little italy


min fina duktiga emma! du var helt grym hjärtat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback