stockholm & skärgården, det gillar vi.

det är ju trots allt sommarlov, och då blir det inte så mycket innesittandes framför datan. spenderade två veckor uppe i sommarstugan i övik med annika, och imorgon bär det av till stockholm & skärgården för min del, fira mamis födelsedag och roa mig till havs. en vecka , asnice! bilder från min sommar finns på facebook. orkar inte lägga in här haha ;D

har fixat megamusik och börjat packa lite smått. ikväll kommer negar hit och så ska vi fixa lite gymnasiestuff.. typiskt oss att det krånglar haha!

inget nattbad idag inte, som igår dvs. kallt, men värt :D mina älsklingar liza & nathalie åker till grekland imorgon i tre fucking veckor. jag är inte alls avensjuk.  :) .

see you in a week, stay cool :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback