tisdag , träning & MAT

kom nyss hem från amazing thai. jag och annika käkade thaibuffé till middag , muums! vi satt där i 4 timmar och bara åt :o . men det gör nog inget för min del , för idag har jag faktiskt tränat en timmes helkroppsstyrka med mamma i fyrishov idag . skönt!

har lite smått panik . jag har tappat bort en hel bok jag skrivit förra terminen som ska vara inne nu för bedömning . helt sjukt ovärt , hade verkligen satsat på den boken! lackar ju .

vi hade kör idag i skolan . som varje år ska kören sätta upp en vårshow inför hela skolan , denna termin är inget undantag och vi fick reda på vårshowens tema idag :D  jag tror inte någon i hela kören blev besviken? temat we always wanted! dock är det hemligt än så länge, sorry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback