saturday

lördagen inleddes med att jag åkte till björklinge för att spela match. vi var 8 pers, dom var 20 . matchresultatet blev 0-0 , ändå en bra insats för våran del! åkte hem och då hade lite familjekompisar från örebro kommit . drog med mig äldsta tjejen, julia , till gränbycentrum för lite shopping . alltid värt! kvällen var lite beslutsångest. fest hos sofie? nej, min kropp sa ifrån ( helt deckad efter chrissan ) och vi sjöng och dansade till ABBA låtar och hade film-maraton tills 3 på natten. med godis, nachos och allt som hör till! mysigt , välbehövande ibland känner jag .

ännu en lyckad helg , looooove it

passar även på att säga att i'm on my way to sälja min mobil. en så gott som ny ( EN OCH EN HALV MÅNAD UNGEFÄR )sony ericsson C902. priset i butiken är ca 4000:- , priset ska disskuteras .anledning till att jag säljer är att jag har tröttnat och ska köpa ny . hör av er , puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback