puss

nu ska jag förändras hiiiiiiiiiihiiiii! lite längre fram ( kanske runt valborg ) ska jag färga håret ljusbrunt, nästan blont , med slingor ;o ungefär som bilden nedan . fett nervös , men ärligt , nu har jag vart svart/mörkbrunhårig i tre år. time to change girl! ska även börja äta skitnyttigt och sköta mitt sockerintag lite bättre haha ;D . taggad inför sommarn ju! 

och jag tror jag bestämt mig vilken ny mobil jag ska köpa . ska nu lämna äckel sonyericsson bakom mig. hatar att dom går sönder hela tin. har säkert lämnat in mina sonyericssons 7 ggr. nä , nu ska jag nog köpa LG . fast inget är säkert än :)

stockholm med the class today . faktiskt var det en av de roligaste dagarna på länge! vi va på studiebesök på aftonbladet och fick göra egna löpsedlar osv. lunch, fika, lite promenader i gamla staden och helt enkelt umgås. skön start på veckan . nu ska jag vila, är trööött .. puss

färga håret såhär ? tyck till .                           .. och den här mobilen? tyck till bitches


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var snyggt på henne, men de skulle aldrig passa dig, inte så ljust!

2009-01-26 @ 19:49:41
Postat av: frida

tycker du absolut ska satsa på ljusbrunt gumman!

som man säger, en skönhet klär i allt.

2009-01-26 @ 21:00:14
URL: http://fridasalinger.blogg.se/
Postat av: Anonym

och den översta kan ju säga sitt namn så vi kan disskutera det? :) puss på frida!

2009-01-26 @ 22:16:42
URL: http://mgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

färga håret ljusbrunt

2009-01-26 @ 23:09:16
Postat av: k

lätt att du ska färga ljusare

2009-01-27 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback