mitt liv leker, eller hur var det nu igen? helggenomgång!

den här helgen har varit en av de bästa någonsin haha , har gjort så sjukt roliga grejer som knappt går att förklara!

fredag : hade en helt rolig skoldag med en massa disskussioner om hurvida det var 'bin laden' som orsakade WTC undergång? frågan hänger fortfarande kvar i luften.. efter skolan åkte jag och negar ner till stan och shoppade lite, skönt haha behövdes en liten uppfräshning :] sen åkte jag till annika och vi åt som vanligt fredagsmiddag bestående av tacos! sen åkte vi till en skiiiitrolig fest i stenhagen, dansaaaaa! värd kväll , verkligen .

lördag : vaknade hyffsat sent, skönt . åkte sedan iväg till allians med mitt kära lag för att ta oss an stensture , vinst till oss! vi hade många chanser ( haha nathalie! ) men vadå, vinst är vinst :) minst sagt skönt . sen att vissa var som förväntat orkar jag inte lägga energi på. efter en mycket bra start på lördagen for jag vidare hem till annika och myste där ungefär hela dagen . senare mot kvällen åt vi middag på stan och mötte upp liza & nathalie för att bege oss till våran lilla tjejfest i luthagen med taggade tjejer! den här kvällen var nog roligaste på länge alltså , det var ett tag sen jag skrattade så mycket haha! tack för det tjejer :]

söndag : tidig uppstigning för min del. hade div 3 u-lags match på morgonen . vinst till oss igen! 7-6 , skönt ju . efter matchen åkte jag hem till wahlund med annika, lina och negar och bara chillade resten av dagen . det behövdes , har ont i hela kroppen efter denna innebandy&festhelg. middag hos mormor med kusiner hann jag med också :) nu ska jag sova , puss :*

lite bilder för att beskriva denna vilda helg ... ;
 nathalie & jag ;

lina och jag  ;

 och några av mina partytjejer från i lördags , big love ;


Kommentarer
Postat av: annika

flaggan juuuuuuuuuu

2009-01-18 @ 21:04:51
Postat av: nutte

matilda vi är oslagbara !

2009-01-25 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback