helgresumé , 11 januari .

fredag :  skolan stod ju som vanligt för händelserna under dagen , men mot kvällen vare andra planer som gällde. först så hade jag och annika chillerill med tjockissaker framför let's dance kuuuuul ju :] sen lite senare for vi iväg till stenhagen för att skaka rumpa och dansa med sköna brudar! ;D faktiskt jätterolig kväll!

lördag : dagen har jag inte så mycket att berätta om faktiskt. spenderade den i stort sätt med liza & nathalie , mysigt! mot kvällen var jag med mina bästa tjejer lina negar annika . vi hade det kul , som alltid. L & N drog hyfsat tidigt . klockan halv tolv åkte jag och annika iväg till bälinge på lite festligheter! det var  skitroligt umgänge, och en mycket lyckad kväll :)  pa-pa-pa-pa-pokerface liksom!

söndag : klockan är ju bara tolv , så jag vaknade faktiskt nyss och har inte hunnit så långt in på dagen. men det är ju söndag , vilket betyder skola imorgon. idag ska jag städa, jobba, sen äre inte så mycket mera jag måste prioritera. tar dagen som den kommer idag haha!

det var min helg :] pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en riktig partytjej! fest varje helg fan :o

2009-01-11 @ 12:39:18
Postat av: Anonym

sånt gillar vi ju :) go matilda

2009-01-11 @ 19:52:13
Postat av: m

haha ohyeah ;D

2009-01-11 @ 19:56:41
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback