gymnasie ? ååååh

måste skriva lite om gymnasievalet som nu ska väljas. det här är verkligen skitjobbigt för mig . jag har funderat på allt från thorén buissnies till celsius till jensen till fyris ... hela tiden har jag egentligen velat gå journalistik på rosendahl. men jag vet inte om betygen räcker så jag bryr mig inte om att söka. orkar inte bli besviken. jag älskar ju att skriva! sen är det juridik kriminalteknik jag också har funderat på. det är som mina närmaste vänner säger, så fort någon pratar bra om en skola eller ett programm så blir jag helt engagerad i det och tror att det är säkert rätt för mig, men det är det oftast inte. efter att ha varit på ett sånt roligt studiebesök idag känner jag att jag vill jobba på en tidning som journalist! det är så med mig , det skiftar hela tiden ..

just nu är jag sugen på ;

juridik kriminalteknik på Fyrisskolan.
sam media på GUC
vanlig sam på Jensen

/ mg

Kommentarer
Postat av: a

gå fyris

2009-01-27 @ 22:38:31
Postat av: Anonym

rosendahl tycker jag , eller lundellska :)

2009-01-27 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback