chris brown, oh my fucking gard.

vi krigade oss fram , och nöjde oss inte förräns vi stod på räcket . en meter ifrån världens finaste kille! en liten meter. känslan är ju obeskrivlig. tårarna bara rann av lycka, haha frida fick nog ett litet lyckosammanbrott där va ;D . en helt underbar kväll . vad gjorde ni igårkväll? själv såg man chris dansa, strippa och jucka mot dansgolvet, katchiiiing! nej men helt ärligt , det var en av det roligaste kvällarna i mitt liv , och mycket tack vare världens bästa tjejer. det var så kuuuuuuuuuuuuuuuuuul att jag inte vet vart jag ska ta vägen. lite mer bilder ,och sånt finns på facebook! puss


t size="1">Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: Negar

GUD VAD JAG ÄLSKAR HONOM! MIIIIIIIIIIIIIIN MAAAAAAAN! :D:D:D

2009-01-25 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback