by annikas place , 27 januari .

uhuuuu idag hade vi nationella uppsats test grejs , vi skrev uppsats i 2 timmar. jag skrev om huruvida jag var för eller emot medicinska tester på djur. blev nöjd , 8 sidor ungefär . men det var jobbigt! och jag min jävla idiot glömde bort att jag hade ett möte med en lärare om gymnasiet idag! ååååh , lackar ju på det..

nu sitter jag hemma hos min bästavän och har det bara mysigt och kollar på the hills och äter chokladbollar. snart hämtar mah dear nathalie upp mig och så far vi vidare till damträning i allians. imorgon börjar jag 11 , så skööönt!  fast måste upp lite tidigare för jag ska hem till jennifer på morgonen och hämta lite kläder och dra med ungen till skolan :]  men det gör inge för vi bor nära varan . jaja, whatever haha :D puuss
 
min tjockisälskling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-28 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback