15 januari

torsdag , och nu kan man ju nästan säga att det är helg ? jag menar , en fredag i skolan är ju ändå sjukt ovärd! kom nyss hem från ännu en innebandyträning . min bror hade lagat mat , kyckling sås & pasta . det var gott, credd till han. kvällen ska spenderas med negar som faktiskt är påväg till mig nu. vi ska plugga ( suck ) . jag har mattediagnos och hon engelska uppsats . btw hade vi det första nationella provet idag i svenska, muntlig. det gick bra i guess!

gymnasievalet dårå . det är så jobbigt , för det finns hela tiden i mitt bakhuvud. öppningen för sökningarna har ju redan satt igång och sista datum är 8 februari . jag har väl på ett ungefär bestämt mig vilka inriktingar och så men inte i vilken ordning . pallaaaaaaaaa .

det här var det sista från mig fram tills söndag . då får ni som vanligt ( haha ) en liten helguppdatering! puss , ha det så bra :]

här kommer en bild på mig & min käraste vän nathalie , med liza som fotograf!



Kommentarer
Postat av: liza winrow

Ni är ju bara för härliga tjejer! puss på er

2009-01-15 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback