14 januari

dagen var skön, ja det var den ju . pallar inte berätta om min skoldag för det är så tråkigt att man svimmar. läxor med oss hem fick vi ju , heja skolan ? :] not . när min tråkiga onsdag i tunisbergis var över så gick jag och nathalie hem till henne som vanligt , för att invänta liza och fara iväg till träningen . som varje onsdag ha ha ha? den här onsdagen var ju dock lite annorlunda . mycket dans och sång bjöds det på från min och nathalies sida iaf ? nu ska jag gå och äta min tjock och sen plugga, hare braaaaaa för det ska jaaaaaaag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

;(

2009-01-14 @ 21:11:45
Postat av: nutte

köttbullspanna juuuue ! ;o

2009-01-25 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback