uppdatering från norr :D

tro det eller ej , men jag lever! har inte riktigt prioriterat datan här uppe, har fullt upp ändå. jvad har jag haft för mig dom senaste dagarna då? vi har lyckats med att åka vilse på en skogsväg x antal timmar, raggat på liftkillen, förfrysit fejjan, druckit oboy, haft skitroliga after-ski's och streck-kollat one tree hill säsong ett. juste, vi har åkt skidor & snowboard också. (: jag skulle ljuga om jag säger att vi inte har det bra. living the dream ju. är inte ett dugg avensjuk på er uppsalabor , för jag älskar att vara i fjällen! sjukt mysigt . vi bor i en superfin stuga precis vid backen med bastu och öppen brasa,  plus hela kittet lixom. känner inte att jag kan klaga på något just nu :'D

jag och julia far runt lite här i trakterna vemdalen , klövsjö och björnriket. imorgon ska vi åka till vemdalen, och då ska jag försöka träffa smithan ett tag också :D det är ju runt minus 20 här uppe , kallt som satan . men vad gör man inte?

puss, see you all soon .

Kommentarer
Postat av: ak

saknar dig :(

2009-02-18 @ 03:13:15
Postat av: Anonym

saknar dig med annika!

2009-02-18 @ 10:00:44
URL: http://mgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du har det bra!

2009-02-18 @ 10:01:09
Postat av: Anonym

saaaaknar dig me :(

2009-02-19 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback