tordag :D looov

hola amigos! idag gick jag min sista skoldag på 10 dagar :D för imorn gills inte. våran keffa skola tar faktiskt alla <3 dag på fullaste allvar . inga lektioner för eleverna, vi bara äter gelehjärtan och kollar på film en hel dag . ibland gillar jag tunabergskolan. men bara ibland .

inställd tyska , ovanligt? vi har det hela tiden verkligen and i like it . det betydde att jag sluta halv tre så då begav jag mig ner till staden med annika och fixade present till mickan ;D haha omg vad kuuuul present! sen mötte jag upp rebecca och spenderade lite värderad tid med henne. älskar tjejen!

nu sitter jag här , och hjälper mickan & rebecca med massa sköna låtar tills imorgon? några tips maybe? sen ska jag finslipa lite på kläderna .. det är ett mission alltså!

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback