tisdag

jobbig dag, belive me.. direkt efter skolan åkte jag ner till stan för att få en förändring i håret  hos världens bästa frisör kerstin. lite sneare lugg och uppklippt, nice! beställde dock tid för färgning om 2 månader, i like it .

efter det mysiga frisörbesöket mötte jag upp min saknade vän amanda hellström. verkligen long time no see , men det ska det bli ändring på! införskaffade mig ännu ett par jeansleggins från vila.. gud det är något fel på mig jag är helt addicted till dom :o så jävla sköna! för liksom, varför ha hårda och osköna jeans när man kan ha mjuka och sköna leggins som ser ut exakt som jeans?

åkte hem, och tanken var att jag skulle dra vidare till allians för träning med damlaget , men eftersom jag har haft ont i halsen hela dagen bangade jag. sen har jag verkligen inte gjort något nyttigt idag. har ju hur mycket plugg som helst som verkligen blir lidande, fytusan vad dåligt av mig. ärligt måste skärpa mig..

nu ropar sängen på mig, men sist men inte minst ; GRATTIS AGNES GYLLENSVAAN , 16 år nu bruden!

bye



Kommentarer
Postat av: rebecca

va fint håret blev snygging :)<3

2009-02-24 @ 23:47:06
Postat av: Anonym

tack gumman :D

2009-02-25 @ 14:35:49
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback